LED BULB

خانواده لامپ استوانه ای

جدید ترین سری لامپ های استوانه ای با کیفیتی بی نظیر

تصویر را بچرخانید

  • معرفی
  • مشخصات فنی
  • کاربرد

خانواده سری استوانه ای

لامپ های استوانه ای کارسان با بهره گیری از جدیدترین فناوری ها و استانداردهای جهانی به بازار عرضه شده اند. این لامپ ها تحت نظارت متخصصان هلدینگ کارسان تمامی آزمایشات استاندارد را با موفقیت پشت سر گذاشته و با دریافت مهر استاندارد، تضمین کیفیت خود را به اثبات رسانده اند.

تصویر را بچرخانید

کارسان پیشتاز در کیفیت

لامپ های کارسان با ۵ توان مختلف ۲۰ – ۳۰ – ۴۰ – ۵۰ – ۶۰ توانسته اند با طول عمر ۱۵ هزار ساعت رکورد جدیدی در سری لامپ های LED را ثبت کنند!

کاربرد
مزایا
خانه
کیفیت بالای اجزای pcb
فروشگاه
سازگار با محیط زیست
ادارات
لومن بالا

ضمانت و کیفیت با کارسان تضمین

لامپ های کارسان از نسل جدید چیپست هایی هستند که تولید گرمای آنها به مراتب از نسل قبلی کمتر است. این لامپ ها با توسعه تکنولوژی مواد پلیمری، که قابلیت هیت سینک و انتقال گرما بدون تغییر رنگ و شکل در ماده را دارد تولید می گردند. در همین راستا لامپ های پلی کربنات کارسان که به مراتب قیمت مناسب تر و ثابت تری نسبت به محصولات قدیمی خواهند داشت. تمامی محصولاتی که در شرکت کارسان تولید می شوند با جدید ترین دستگاه های اتوماتیک روز و متخصصین این رشته است. لامپ های کارسان توسط شرکت کارسان تضمین ۱۸ ماه گارانتی می شوند.

لامپ های استوانه ای کارسان: روشنایی کاربردی و زیبا

لامپ های استوانه ای کارسان با تنوع نوردهی و وات بالا، پاسخگوی نیازهای روشنایی در هر مکانی هستند. از فضای کوچک خانه گرفته تا فضای بزرگ ساختمان های اداری، لامپ های کارسان انتخاب های به صرفه هستند.